دوربین های مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته مخفی و یا همان دوربین های جاسوسی دوربین مداربسته هستندکه میتواند سوراخ های خیلی کوچک تصویر یک محوطه را را ارائه دهد. بسیاری از شما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که استفاده از دوربین های جاسوسی و مخفی چه مزیت هایی دارد در چه جاهایی مورد استفاده قرار میگیرد. دوربین های مدار بسته مخفی و جاسوسی می توانند تصاویر را از طریق وای فای یا همان بی سیم و یا از طریق سیم و نرم‌افزار تصاویر را  ارسال کند. در مورد دوربین های مدار بسته مخفی سوالات بسیاری پیش می آید که در ادامه پاسخ سوالات را خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 ظاهر دوربین های مدار بسته مخفی:

 دوربین های مداربسته مخفی ظاهری کوچک و یا حتی بند انگشتی دارند که بتوان آنها را در هر فضایی جای داد.  همانطور که از اسم این دوربین ها مشخص است ی جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید به‌گونه‌ای جاساز و نصب شود که فرد مقابل دوربین آن را نتواند ببیند. این دوربین ها انواع متفاوتی دارند که در برندهای مختلف به فروش می رسد. اگر دوربین های مداربسته معمولی را باز کنید دوربین آن تنها یک بند انگشت است و آن را نیز می توان به عنوان دوربین جاسوسی استفاده کرد.حتی  بعضی از دوربین های جاسوسی مخفی مموری کارت و یا حافظه هستند و نیازی نیست که تصاویر ضبط شده را ارسال کند.

 دوربین های در چه فضاهایی می توان جا داد؟

 دوربین های مداربسته مخفی در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته به گونه‌ای که حتی افراد معمولی به هیچ عنوان نمی‌توانند دوربین ها را با چشم ببیند. یکی از معروف ترین دوربین های سال ۲۰۱۸ دوربین مدار بسته جاسوسی بود که در ساعت پنهان شده بود.  دوربین های بسیاری مانند این دوربین ساخت و تولید شدند که هر کدام نیز کاربرد خاص خود را دارد. در ساعت،  مانیتور، دیوار ، عروسک و سایر وسایل جا داد. اما قبل از خرید باید به نکاتی توجه کنید.

 نکات خرید دوربین  جاسوسی:

 هر یک از دوربین های جاسوسی امکانات و ویژگی هایی دارد که قبل از خرید باید دقت کنید که کدام امکانات  برای شما مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال دوربین های مهدی جاسوسی وجود دارند که دید در شب ندارند و نیاز به یک نور و یا مادون قرمز هستند که در این صورت برای افرادی که در شب نیاز به دوربین جاسوسی دارند مورد استفاده نیست. کیفیت صدا و تصویر نیز از خصوصیات یک دوربین با کیفیت است که باید به آن دقت کنید. اندازه دوربین ها نیز مورد اهمیت است که قبل از خرید باید دقت کنید که دوربین را در چه فضایی قرار است جایی دهید. از مهم ترین نکات دوربینهای مداربسته وایرلس بودن و یا سیم دار بودن اون هست.  که باز هم باید با توجه به استفاده از دوربین برای مکان مورد نظر دوربین وایرلس را انتخاب کنید.

سیم کشی دوربین مدار بسته:

سیم کشی و برق کشی دوربین های مداربسته از موارد با اهمیت است که در مقالات بعدی به طور کامل به آن خواهیم پرداخت اما باید گفت که هنگام نصب دوربین های مداربسته از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید حتی دوربین های مداربسته جاسوسی نیاز به یک نصب حرفه‌ای دارند. خرید تجهیزات برقی و الکترونیکی اهمیت دارد زیرا باید برای نصب دوربین ها از  وسایل باکیفیت استفاده کرد. برای خرید بهترین لوازم الکترونیکی مانند  اینورتر ایرانی ،  اینورتر دلتا و… لینک را کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *