دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه ، یکی از با کیفیت ترین دوربین ها

دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه ، یکی از با کیفیت ترین دوربین ها

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه  رو به افزایش است و متقاضیان زیادی پیدا کرده است. در ساخت این انمونه از دوربین ها در مقایسه با انواع قدیمی تر ، که همان دوربین های آنا لوگ هستند از تکنولوژی ساخت پیچیده تری استفاده می شود. همچنین می توان افزود که کیفیت تصویر دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه بسیار بالا تر از دوربین های آنالوگ می باشد.موارد ذکر شده می توانند دلایلی برای قیمت بالای این دوربین ها ی مدار بسته ی تحت شبکه نسبت به انواع قدیمی تر یا دوربین های آنالوگ باشند.

N.V.R

برای ضبط تصاویر ارسالی از دوربین ها باید از گیرنده های مخصوص استفاده شود ، که این گیرنده ها دو نمونه هستند.گیرنده های مورد استفاده در دوربین های آنالوگ که از نوع D.V.R هستند.

نوع دیگر گیرنده ها ، گیرنده های N.V.R هستند که مخصوص استفاده برای دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه می باشند.این گیرنده ، کار ضبط با دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه را آسان کرد و نیاز آن ها به وجود کامپیوتر را بر طرف کرد.

دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه - http://ementech.org

 

 

 

ضبط تصاویر

یکی عوامل مهم ودخیل در ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته ، کیفیت ضبط تصویر و زاویه دیدی است که لنز دوربین در اختیار ما می گذارد.در دوربین های مدار بسته دو نوع لنز وجود دارد که یک نوع آن ثابت و نوع دیگر متغیر می باشد.لنز ثابت همان گونه که از نامش پیداست یک زاویه دید ثابت در اختیار ما می گذارد و قادر به تغیر آن نیستیم. اما در نوع دوم که متغیر است می توانیم طبق نیاز و ضرورت  فاصله ی کانونی را تنظیم کنیم که با زاویه دید رابطه ی عکس دارد ، یعنی هرچه فاصله ی کانونی کمتر باشد زاویه ی دید بیشتر می شود.

مطالب مرتبط  پرکاربرد ترین دوربین های مداربسته

دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه - http://ementech.org

 مزیت های دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه

  • ضبط تصاویر با کیفیت.
  • ضبط فیلم های با  فریم بالا و در نتیجه با کیفیت.
  • استفاده از تکنولوژی حسگر حرکتی ،که  میتوان آن را به گونه ای تنظیم کرد که نسبت به یکسری از تغیرات حساسیت نشان دهد مانند جابجایی یک شئ خاص در یک محیط و یا ورود یک شئ متحرک در یک مکان ساکن.این مزیت امنیت را چندین برابر می کند.

دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه - http://ementech.org

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *