دوربین مداربسته با قابلیت وایرلس چگونه است؟

در مطلب گذشته در خصوص سامانه های نظارت تصویری(Cucci) در کشور ما چگونه است؟ صحبت شد حالا به مطلب دوربین مداربسته با قابلیت وایرلس می پردازیم ….

دوربین مداربسته وایرلس یا بیسیم ، نوعی از دوربین مداربسته است که سیگنال های صوتی و ویدیویی را از طریق امواج رادیویی انتقال می دهد. در واقع دوربین مدار بسته بیسیم، تصاویر را ثبت کرده و با استفاده از امواج رادیویی، آن ها را به دستگاه گیرنده یا سرور مرکزی می فرستد.  این نوع از دوربین مداربسته به سیم و کابل کشی نیاز ندارد. دوربین های مداربسته بی سیم امروزه بسیار محبوب و پرکاربرد شده اند. در این مقاله قصد داریم دانستنی هایی مفید و کاربردی را در رابطه با دوربین مداربسته بی سیم با شما به اشتراک بگذاریم.

Image result for ‫دوربین مداربسته با قابلیت وایرلس‬‎

هر چند انتقال تصویر در دوربین های مداربسته بی سیم، بدون اتصال سیم انجام می گیرد، ولی این دوربین ها برای اتصال به منبع تغذیه الکتریکی از یک سیم استفاده می کنند. اگر بخواهید دوربین مداربسته اصلا سیم نداشته باشد، باید از نوع شارژی آن استفاده کنید. این نوع از دوربین های مداربسته مجهز به یک باتری هستند که به صورت دوره ای شارژ می شود.

Image result for ‫دوربین مداربسته با قابلیت وایرلس‬‎

دوربین مدار بسته وای فای یا بی سیم به علت عدم نیاز به کابل کشی، نصب آسان و کم هزینه ای دارد اما به علت تکنولوژی ساخت قیمت آن به نسبت دوربین های سیم دار بالاتر است. مزیت دیگر دوربین مداربسته بیسیم انعطاف پذیر بودن محل نصب آن است، این نوع از دوربین مداربسته در هر مکانی که امکان نصب دوربین معمولی نباشد، نصب می شود. جابجایی این دوربین ها به علت نداشتن سیم کشی، بسیار آسان است.

Image result for ‫دوربین مداربسته با قابلیت وایرلس‬‎

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *